Skip to content
Jacht i Bałtyk
Strona Marcina Palacza. Wcześniej: albinvega.pl
Strona główna
Wybrzeże polskie
Wodne stacje paliw
OpenCPN i oficjalne mapy wektorowe
Poprawki map — polskie wybrzeże
Strefy zamykane na polskim wybrzeżu
Pławy pomiarowe
Słowiński Park Narodowy
Szlak z Gdańska na Zalew Wiślany
Szwecja
Południowa Szwecja – przewodnik
Informacje ogólne
Żeglujemy w Szwecji
Szwecja — mapy, poradnik
Gästhamnsguiden — co to jest
SAR po szwedzku
Blekinge
Szkiery – Blekinge jest najbliżej
Ungskär
Tärnö w archipelagu Hällaryd
Hanö
Skåne (Skania)
Kanał Falsterbo
Skanör
Smygehamn – najbardziej południowy port Szwecji
Ystad — nie tylko terminal promowy
Brantevik
Wschodnie wybrzeże
Grönhögen u wejścia w Kalmarsund
Dämman
Pataholm
Blankaholm
Fyrudden w archipelagu Gryt
Harstena – focza kraina
Archipelag Sztokholmski
Sztokholm – archipelag
Nowy przewodnik
Bałtyk
Bałtyk – pływanie rodzinne
NV-Verlag i mapy Danii
Jacht
Laminatowy klasyk
Jacht V1958 Lotta
Dane techniczne Albin Vega
Strony o Albin Vega
Combi, wał, śruba
Brąz, zawór i przejście denne
Log
Malowanie kadłuba
Burty – mycie i polerowanie
Zimowanie — plandeka
Zlot Albin Vega w Landskronie IFR-2014
Zlot Veg – IFR 2016 Warnemünde
Zdjęcia
Gdańsk – Zalew Wiślany
Szwecja
Szkiery Blekinge
Kalmarsund
Oskarshamn
Stora Grindö
Jungfruskär
Gryts Varv och Marina
Fyrudden
Harstena
O mnie i kontakt
polski
rescue_famous
Marcin Palacz
7 grudnia 2016
Brak odpowiedzi
Komentarze
Cancel reply